Bleskovka: Jsou zde rozšířené reklamy v AdWords

Google dnes (27.7.2016) oficiálně spustil rozšířené reklamy v AdWords pro všechny účty.

Původní verze reklam s nadpisem o maximální délce 25 znaků a dvou popisových řádků o délce 35 znaků jsou již minulostí. Nově máme k dispozici dva nadpisy, každý o délce 30 znaků, a jeden popis o maximální délce 80 znaků. Další změna je ve viditelné adrese URL, kdy ji můžeme popsat ve dvou polích o maximální délce 15 znaků. Naštěstí se nepočítá samotná URL, což je dobrá zpráva pro firmy, jejichž URL adresa je dost dlouhá.

Takže den, kdy jsme nadávali, že se nám do popisku nic nevejde, se mění na: „Co tam mám sakra ještě nacpat!“.

Jinak do října, přesněji do 26.10., můžeme využívat vedle nových rozšířených reklam i ty standardní. Takže je tu možnost testování. Uvidíme, jestli se dostaneme na to zvýšení až o 20% CTR, které Google tvrdil na Performance & Branding Summitu.

Každopádně, máme volnější pole působnosti!