Bleskovka: Sklik spouští svůj dynamický retargeting!

Sklik dnes (20.9.2016) vypustil do světa dynamický retargeting (DRTG). Každý e-shop, který je registrovaný na Zboží.cz, se může připomínat zákazníkům, kteří nenakoupili, v obsahové síti.

Jedná se o podobný princip, jako v Google AdWords a jeho dynamickém remarketingu. Stačí jen propojit XML feed ze Zboží.cz s Sklikem (v Skliku v záložce Nástroje -> Propojení se Zboží.cz -> zadat přihlašovací údaje, jako když se přihlašujete na Zboží.cz). Pokud využíváte produktové inzeráty, tak máte již propojeno

Po propojení se nám automaticky vytvoří, opět v záložce Nástroje -> Retargeting, seznam DRTG, který je nastaven na 7 dní. Takže nám sbírá údaje maximálně za posledních 7 dní, nebojte, dá se změnit, ale Seznam má za to, že 7 dní stačí. U velkých klientů ale určitě nestačí. Tak jak vytvořit další? Mírně složitěji: kombinovat DRTG seznam s již vytvořenými seznamy, nebo vytvořit klasické retargetingové seznamy (všichni návštěvníci webu – např. 30 dní, 14, dní, 7 dní, 3 dny) a s nimi si pohrát.

Kampaň pak vytvoříme tak, že klikneme na tlačítko +Vytvořit kampaň, zvolíme Produktová a nesmíme zapomenout vybrat Síť – obsahová – dynamický retargeting. Pak už stačí na úrovni sestavy přidat vytvořené DRTG seznamy a nezapomeňme vyloučit zákazníky, kteří už zakoupili. Nechceme je přece znovu bombardovat tím, co už koupili.

Inzeráty si Sklik vytváří sám podle feedu.

Napište mi svůj e-mail, ať se o zajímavých článcích dozvíte jako první.