Bleskovka: Novinky ve Správci reklam

Facebook udělal pár změn v Business Manageru a v jeho Správci reklam a změnil vzhled Power editoru. Změny ve Správci reklam se týkají metrik pro reportování.

Jaké to jsou změny?

Nové popisky metrik

v BM se nám u popisků objevila vylepšená vysvětlení a informace o tom, jak se daná metrika používá.

Nové popisky metrik

Názvy metrik, které lépe odrážejí jejich význam

Některé názvy metrik začínají být srozumitelnější. Změny se jako první dotkly sady metrik pro videa – čím to asi bude? U metrik pro zhlédnutí videa Facebook přidal počet sekund.

 

Lepší řazení do kategorií v nástroji pro výběr Přizpůsobit sloupce

Facebook slibuje intuintivnější navigaci a asi má pravdu.

Lepší navigace při výběru metrik

 

Aktualizace sloupce Výsledky

Konečně si Facebook uvědomil, že u kampaně, která je optimalizovaná na konverze, nás opravdu zajímají konverze. Donedávna byly ve Výsledcích vidět všechny konverze FB Pixelu, takže i když někdo vložil zboží do košíku, ale nekoupil, atd. Abychom zjistili opravdové nákupy z Pixelu, tak jsem museli přidat sloupec, takže to byly další nesmyslné kliky navíc. Teď je tomu konec, stačí si při vytváření kampaně zvolit jakou konverzi chcete zobrazit primárně. Ostatní konverze se zobrazí při najetí myší na konverze.

Nový design Power Editoru

Novy design se postupně dostává do všech účtů.

 

Zajímají vás novinky z online marketingu? Tak zadejte mail, jednou za měsíc vám zašlu publikované články.

Napište mi svůj e-mail, ať se o zajímavých článcích dozvíte jako první.