Bleskovka: Facebook zavádí Automatická pravidla

Facebook v tomto týdnu přišel s novinkou a tou jsou Automatická pravidla, objevila se v Power editoru i Správci reklam. O co jde? Nastavím si třeba upozornění na e-mail, že je četnost reklamy větší než 3…

Jak na to? Jednoduše, třeba v Power editoru stačí kliknout na nové tlačítko Vytvořit pravidlo.

Nyní vytvoříme pravidlo, to můžeme nastavit na úrovni kampaně, sady i reklamy. Můžeme dostat jen upozornění na mail, nebo kampaň/sadu/reklamu pozastavit při splnění pravidla.

Pravidel, které můžeme nastavit, je spousta: výsledky, cena za výsledek, metriky na základě Facebook pixelu, cena za konverzi, CTR, CPC, atd…

 

Samotné nastavení je jednoduché. Stačí si vybrat…

A je hotovo, všechna pravidla můžeme vidět, zapínat, vypínat, upravovat v sekci Automatická pravidla v menu BM.

Vytvoření pravidla najdeme v Power editoru

Pravidla opravdu usnadní práci. Např. u zmíněné četnosti: pokud mám X klientů a mám se proklikávat každou sestavou v někdy pomalu načítajícím se BM, tak je to o nervy… Takhle mi to samotný FB hodí do mailu a já si hned zkontroluji a třeba upravím cílovku! Tohle pravidlo mám již nastaveno u všech mých klientů.

Nevím, jak vy, ale já jdu nasazovat!

Další články mailem? Není problém, jen mi ho napište.

Napište mi svůj e-mail, ať se o zajímavých článcích dozvíte jako první.